Ο πολύ γνωστός επιχειρηματίας της Μυκόνου, Φλώριος Ασημομύτης, ο οποίος ξεκινώντας το 2006 την πορεία του στο Real Estate, έμελλε να γράψει τη δική του ιστορία στο νησί των Ανέμων.
Σήμερα, έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα οργανωμένο real estate δίκτυο, σε Ελλάδα κι εξωτερικό και σε μέρη, όπως το Ντουμπάι, το Κατάρ, σε ευρωπαϊκές χώρες, αλλά και στις ΗΠΑ, καθιστώντας το όνομά του συνώνυμο της επιτυχίας.
Χωρίς back up, κληρονομιές, αλλά με σύμμαχο την όρεξη για δουλειά και την ηθική στις πράξεις που ολοκλήρωνε κάθε φορά, έφτασε να χτίσει τη FLORIOS GROUP, η οποία εκτός των άλλων στοχεύει στην πλέον μεγάλη του αγάπη που δεν είναι άλλη από την ανάπτυξη και κατασκευή project. Ωστόσο, ο γνωστός επιχειρηματίας δεν εφησυχάστηκε στις πετυχημένες επιχειρήσεις του. Είναι πάντα δίπλα στο νησί του και βοηθάει με κάθε τρόπο και όλες του τις δυνάμεις.
Πρόσφατα, ο Φλώριος Ασημομύτης προχώρησε σε μία μεγάλη δωρεά στο Λιμενικό της Μυκόνου, προσφέροντας ένα ταχύπλοο σκάφος με σκοπό να συνεισφέρει στις ανάγκες του νησιού. Έτσι, το Ίδρυμα “Florios Mykonos Foundation” σε συνεργασία με τον κύριο Δημήτρη Φιντιρίκο και τους αδελφούς Σταυρουλάκη της ναυπηγικής εταιρείας “BSK – Skipper”, παρά τις αντιξοότητες και τις απρόσμενες καθυστερήσεις, ολοκλήρωσαν τη ναυπήγηση του ολοκαίνουργιου σκάφους πριν λίγους μήνες και πριν λίγες ημέρες έγινε η τελετή παράδοσης.
Να τονίσουμε εδώ, πως αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ο Φλώριος Ασημομύτης προχωρά σε σημαντική δωρεά για το αγαπημένο του νησί. Στο παρελθόν είχε ανακατασκευάσει τις δημόσιες τουαλέτες της Μυκόνου, έχει δωρίσει ένα ασθενοφόρο, επισκευάζει δρόμους. Γενικά, ο «Mr Real Estate», όπως τον αποκαλούν έχει κάνει πολλές δωρεές για τον δήμο Μυκόνου.
Ο επιχειρηματίας αφουγκράζεται τα προβλήματα του νησιού, αγωνιά για το μέλλον του τόπου του και κρούει το καμπανάκι του κινδύνου. Το Female-g συνάντησε τον κύριο Φλώριο Ασημομύτη, ο οποίος περιγράφει τι ισχύει φέτος στο νησί, και αντιπροσωπεύοντας ένα μεγάλο ποσοστό επιχειρηματιών της Μυκόνου, εξηγεί τι πρέπει να γίνει, ώστε η Μύκονος να αγγίξει ξανά την παγκόσμια τουριστική κορυφή.
«Η μετάλλαξη φέτος της Μυκόνου μετά τον περσινό πολεοδομικό “σεισμό” είναι virtual, διότι δεν γίνεται μέσα σε ένα χρόνο η Μύκονος να γίνει ησυχαστήριο. Η Μύκονος πάνω από όλα είναι “feeling” για όλο τον πλανήτη. Αυτό είναι που την έκανε διάσημη και μοναδική και αυτό πρέπει να διατηρηθεί», αναφέρει αρχικά στο Female-g.
Και συνεχίζει ο γνωστός επιχειρηματίας: «Το καλοκαίρι όταν διασκεδάζεις, περνάς καλά και ειδικά σε αυτό το ευλογημένο νησί. Επιπλέον, η Μύκονος δεν μπορεί να βάλει όπισθεν, πηγαίνει μόνο μπροστά. Υπάρχουν 2 χιλιάδες βίλες εξαιρετικής αρχιτεκτονικής κι αισθητικής, των 1500 τμ που πρέπει να γεμίσουν από επισκέπτες υψηλού επιπέδου όπως γινόταν τόσα χρόνια».
Πώς, όμως, η Μύκονος θα φέρει πίσω τον «χαμένο» κόσμο;
«Το νησί πρέπει να φέρει πίσω το κοινό με σωστή στρατηγική, με στοχευμένη επικοινωνία και με αληθινό luxury service. Μιλάμε για το αληθινό value for money. Η Μύκονος πρέπει να ξαναοριοθετηθεί στον παγκόσμιο χάρτη όπως της αξίζει. Στον επόμενο τόνο, λοιπόν, θα μιλήσουν οι πράξεις», μας εξηγεί ο κ. Φλώριος Ασημομύτης.
«Είναι ένα σοβαρό case που πρέπει να δουλευτεί σωστά γιατί επιχειρηματικά μιλώντας είναι big business. Πέρυσι πιάσαμε πάτο δεν έχει άλλο. Αυτό πρέπει να το καταλάβουμε όλοι μας. Μεγάλα παγκόσμια funds έχουν ξεκινήσει να επενδύουν στη Μύκονο με 5στερα luxury ξενοδοχεία διεθνούς φήμης. Αυτό σημαίνει ότι το high level τουριστών, μέσω αυτών των συγκροτημάτων θα επιστρέψει στη Μύκονο γιατί θα έχει τη σιγουριά ότι αυτό που θα πληρώσει, αυτό θα πάρει και αυτό είναι πολύ καθοριστικό για την επόμενη σελίδα της ιστορίας της Μυκόνου», μας εξηγεί επίσης.
Για να καταλήξει: «Το νησί είναι καταδικασμένο να ξανανέβει στην πρώτη παγκόσμια τουριστική θέση. Αυτό πρέπει να το καταλάβουμε όλοι μας».