14.5 C
Mykonos
Wednesday, December 4, 2024
HomeΔΙΑΦΟΡΑΤουρισμός 2024: Ανερχόμενη τάση τα μοναχικά ταξίδια των γυναικών

Τουρισμός 2024: Ανερχόμενη τάση τα μοναχικά ταξίδια των γυναικών

Tρεις στις 4 γυναίκες που ταξιδεύουν μόνες, επιλέγουν προορισμούς του εσωτερικού της χώρας τους, με τις Ισπανίδες, τις Ιταλίδες και τις Γιαπωνέζες να διαφοροποιούνται και να επιλέγουν διεθνείς προορισμούς.

Η ασφάλεια και η ποικιλία εμπειριών στον προορισμό αποτελούν αποφασιστικούς παράγοντες στην επιλογή του ιδανικού ταξιδιωτικού πλάνου τους.

Αυτά είναι μερικά από τα συμπεράσματα έρευνα που διενήργησε η Mabrian σε συνεργασία με την The Data Appeal Company καθόλη τη διάρκεια του 2023, σε 10 παγκόσμιες αγορές εξερχόμενου τουρισμού. Στόχος της έρευνας ήταν να αποκαλύψει τις τρέχουσες τάσεις στα ταξίδια των γυναικών που ταξιδεύουν μόνες και τη ζήτηση που δημιουργούν το καλοκαίρι του 2024 σε μεγάλους Ευρωπαϊκούς προορισμούς, βάσει κρατήσεων πτήσεων από την 1η Ιουνίου έως τις 30 Σεπτεμβρίου.

Η αγορά γυναικών ταξιδιωτών εξελίσσεται σε μια ανερχόμενη και πολύ ελκυστική αγορά για τον τουρισμό. Το 14% των γυναικών ταξιδεύει χωρίς τη συνοδεία μελών της οικογένειας, φίλων ή συντρόφου, κάτι που μεταφράζεται σε συνήθειες, ανάγκες και προσδοκίες, καθώς και σε συγκεκριμένες τουριστικές υπηρεσίες και προϊόντα. Σε συνεργασία με την εταιρεία The Data Appeal Company-Almawave Group, αναλύσαμε τη ζήτηση γυναικών μεμονωμένων ταξιδιωτών παγκοσμίως* για να εντοπίσουμε πέντε βασικούς παράγοντες που περιγράφουν το προφίλ αυτού του τμήματος.

Από τον Ιούνιο του 2023, η Ιταλία έχει υποδεχτεί 1,1% περισσότερες γυναίκες σε μοναχικά ταξίδια, οι οποίες αναμένεται να αντιπροσωπεύσουν το 21,7% του συνόλου των τουριστών που θα επισκεφθούν ιταλικούς προορισμούς κατά το ερχόμενο 6μηνο. Η ίδια τάση παρατηρείται και σε άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, όπως το Παρίσι, το Άμστερνταμ και το Λονδίνο, που επίσης προβλέπεται να υποδεχθούν μερίδιο άνω του 30% γυναικών μεμονωμένων ταξιδιωτών μέσα στους επόμενους έξι μήνες.

Τάση 1 | Οι περισσότερες γυναίκες που ταξιδεύουν μόνες προέρχονται από την Ευρώπη

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, οι γυναίκες που ταξιδεύουν μόνες προέρχονται κυρίως από τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ιταλία. Το top 10 των αγορών εξερχόμενου τουρισμού γυναικών σε μοναχικά ταξίδια είναι η Ισπανία, η Αυστραλία, η Βραζιλία, η Πολωνία και η Ιαπωνία. Είναι ενδιαφέρον ότι πάνω από το 30% των Γερμανών και Βρετανών ταξιδιωτών που έκαναν κράτηση πτήσεων για να ταξιδέψουν αυτό το καλοκαίρι ήταν γυναίκες σε μοναχικά ταξίδια.

Τάση 2 | Τρεις στις 4 προτιμούν προορισμούς του εσωτερικού

Αγαπημένες χώρες για τις γυναίκες είναι η Γερμανία, η Ιταλία, η Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία, οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Ιαπωνία, η Πολωνία, η Βραζιλία και η Αυστραλία. Αυτή η κατάταξη αντανακλά τη βαρύτητα των ταξιδιών εσωτερικού στις επιλογές των γυναικών: στην πραγματικότητα, το 75% των γυναικών από τις 10 κύριες αγορές επιλέγουν προορισμούς εσωτερικού, αν και υπάρχουν αξιοσημείωτες διαφορές ανάλογα με τη χώρα προέλευσης.

Όσον αφορά τη φήμη και την αντίληψη των προορισμών στο διαδίκτυο, οι γυναίκες τείνουν να δίνουν υψηλή βαθμολογία σε προορισμούς της προτίμησής τους, αλλά αυτοί οι δείκτες είναι χαμηλότεροι από τον μέσο ταξιδιώτη, όπως υποδεικνύουν οι βαθμολογίες συναισθήματος της The Data Appeal Company. Για παράδειγμα, η βαθμολογία για τη Γερμανία είναι 85 βαθμοί (από 100) από τον μέσο ταξιδιώτη, αλλά για τις γυναίκες που ταξιδεύουν μόνες η μέση βαθμολογία είναι 81. Αντίστοιχα η βαθμολογία για άλλες χώρες είναι: Ιταλία (87 έναντι 84), Ισπανία (85 έναντι 82), Ην. Βασίλειο (85 έναντι 79), και Γαλλία (84 έναντι 79).

Αυτό συμβαίνει επειδή τα κριτήρια των γυναικών βασίζονται σε ζητήματα κοινωνικής αντίληψης, πολιτισμού ή ακόμα και διαθεσιμότητας καταλύματος, αξιοθέατων και εμπειριών που ικανοποιούν τις προσδοκίες τους.

Τάση 3 | Κριτήριο ασφάλειας

Για τις γυναίκες, οι πόλεις είναι μια πολύ ολοκληρωμένη εναλλακτική λύση, γιατί έχουν ποικίλη και ποικιλόμορφη τουριστική προσφορά, με διαφορετικά επίπεδα τιμών, σε ένα κοσμοπολίτικο και ανοιχτό περιβάλλον που το αντιλαμβάνονται ως ασφαλές και αναγνωρίσιμο. Στην πραγματικότητα, όπως δείχνει ο δείκτης Αντίληψης Ασφάλειας, η ασφάλεια είναι μία από τις θεμελιώδεις πτυχές για την επιλογή προορισμού: οι 10 αγαπημένες πόλεις για αυτό το τμήμα των γυναικών ταξιδιωτών θεωρούνται ασφαλείς προορισμοί, όπως αντικατοπτρίζεται από τον ιδιαίτερα υψηλό δείκτη τους, που κυμαίνεται από 85 έως 98 βαθμούς από 100.

Τάση 4 | Οι πιο περιπετειώδεις είναι οι Ισπανίδες, οι Ιταλίδες και οι Γιαπωνέζες

Σχεδόν οι μισές Ισπανίδες που ταξιδεύουν μόνες (48%) επιλέγουν διεθνείς προορισμούς, όπως κάνει το 36% των γυναικών από την Ιταλία και το 34% των γυναικών από την Ιαπωνία. Περίπου το 30% των Ισπανίδων που θα ταξιδέψουν σε βρετανικούς προορισμούς αυτό το καλοκαίρι είναι γυναίκες που ταξιδεύουν μόνες. Οι Γιαπωνέζες αντιπροσωπεύουν το 25% των συνολικών καλοκαιρινών κρατήσεων αεροπορικών εισιτηρίων προς Ιταλία ή Ηνωμένο Βασίλειο.

Αντίθετα, 7 στις 10 Γαλλίδες και Πολωνές προτιμούν προορισμούς εντός της χώρας τους όταν ταξιδεύουν μόνες, όπως και το 77% των Βρετανίδων και το 85% των γυναικών από τη Γερμανία, τις ΗΠΑ και την Αυστραλία. Μόνο το 8% των γυναικών από τη Βραζιλία που ταξιδεύουν μόνες επιλέγουν διεθνείς προορισμούς.

Τάση 5 | Αγαπημένοι τους προορισμοί είναι οι πόλεις

Ο τουρισμός πόλης είναι ιδιαίτερα σημαντικός σε αυτό το τμήμα των ταξιδιωτών. Όπως δείχνουν τα δεδομένα, 9 από τις δέκα πόλεις με τον υψηλότερο ρυθμό επισκέψεων από γυναίκες σε μοναχικά ταξίδια είναι ευρωπαϊκές και μόνο δύο βρίσκονται στην Ισπανία, με κορυφαίες το Λονδίνο, το Παρίσι, το Τόκιο. Ακολουθούν η Μαδρίτη, η Ρώμη, το Βερολίνο, η Βαρσοβία, η Βαρκελώνη, η Λισαβόνα και το Μιλάνο.

Στις 5 χώρες με τις περισσότερες επισκέψεις από γυναίκες (Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία), αγαπημένοι τους προορισμοί είναι πόλεις με διασυνδεσιμότητα, που προσφέρουν επίσης πλούσιο συνδυασμός ταξιδιωτικών εμπειριών, ιδιαίτερα πολιτισμού και αξιοθέατων.

- Advertisment -spot_img
- Advertisment -spot_img
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!
- Advertisment -spot_img

ΔΗΜΟΦΙΛΗ