13.2 C
Mykonos
Saturday, December 14, 2024
HomeΕΛΛΑΔΑΤρεις τεχνολογικές τάσεις για τα εταιρικά ταξίδια

Τρεις τεχνολογικές τάσεις για τα εταιρικά ταξίδια

Μια πρόσφατη έκθεση σχετικά με τις τάσεις στα εταιρικά ταξίδια επισήμανε τους προσωπικούς βοηθούς τεχνητής νοημοσύνης (AI PAs) ως μία από τις σημαντικές  τάσεις που αξίζει προσοχής.

Τον τελευταίο χρόνο, ειδικοί σε θέματα τεχνολογίας από τον ταξιδιωτικό τομέα, καθώς και από άλλους κλάδους, έχουν αποκαλέσει την τεχνητή νοημοσύνη από την πιο βαθιά αλλαγή στη ζωή μας, μέχρι το πιο ανατρεπτικό πράγμα μετά τη φωτιά.

Και ενώ η ταξιδιωτική βιομηχανία έχει μόλις αρχίσει να εξερευνά τις περιπτώσεις χρήσης, η μελέτη των Globetrender και Cytric Easy by Amadeus εστιάζει στους AI PAs και στη δύναμή τους να φέρουν επανάσταση στα ταξίδια που κλείνονται κατευθείαν από τους ταξιδιώτες.

Μαζί με τους συνεργάτες της, Accenture και Microsoft, η Amadeus εργάζεται ήδη σε περιπτώσεις χρήσης AI για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες εταιρικών ταξιδιών της.

“Τα chatbots με τη βοήθεια της ΓΕΑ θα προσφέρουν μια διαφορετική εμπειρία όταν πρόκειται για επαγγελματικά ταξίδια”, δήλωσε στην έκθεση η Arlene Coyle, ανώτερη αντιπρόεδρος του εμπορικού τμήματος της Amadeus Cytric Solutions. “Σήμερα, οι επαγγελματίες ταξιδιώτες εισάγουν τον ταξιδιωτικό τους προορισμό και τα κριτήριά τους σε εργαλεία εκτός των εφαρμογών του χώρου εργασίας τους. Εργαζόμαστε για να αλλάξουμε αυτή την εμπειρία σε μια εμπειρία όπου -χωρίς να χρειάζεται να εγκαταλείψουν το Microsoft Teams- οι επαγγελματίες ταξιδιώτες θα μπορούν να συνομιλούν με ένα chatbot με τη βοήθεια της GenAI, όπως κάνουν μέσω ταχυδρομείου ή chat. Θα λαμβάνουν συστάσεις για ταξίδια ευθυγραμμισμένες με την πολιτική, θα τους ζητείται να μάθουν πότε να ταξιδέψουν ή την καλύτερη επιλογή για να φτάσουν εκεί. Ο αντίκτυπος θα είναι βαθύς και θα αλλάξει εντελώς τη ζωή των επαγγελματιών ταξιδιωτών μας και των εταιρικών ενδιαφερομένων”.

Άλλες εταιρείες σε όλο το τοπίο των εταιρικών ταξιδιών επικεντρώνονται επίσης στο πώς η δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βελτιώσει τις υπηρεσίες που ήδη παρέχουν στους ταξιδιώτες και τους ταξιδιωτικούς διαχειριστές.

Ο Matthew Newton, αντιπρόεδρος της αρχιτεκτονικής πληροφορικής στην εταιρεία διαχείρισης ταξιδιών CWT, πιστεύει ότι οι ταξιδιωτικοί πράκτορες των επιχειρήσεων θα πρέπει να δίνουν μεγάλη προσοχή στις εξελίξεις της τεχνητής νοημοσύνης. Ο ίδιος θεωρεί τη γενεσιουργό ΤΝ ως εργαλείο επαύξησης και η εταιρεία ανακοίνωσε πρόσφατα ότι η υπηρεσία μηνυμάτων για ταξιδιώτες θα ενισχυθεί από τη γενεσιουργό ΤΝ από το Azure OpenAI.

“Το GenAI μας προσφέρει την ευκαιρία να εξορθολογήσουμε και να κάνουμε πιο ανθρώπινους κάποιους από τους αυτοματισμούς που έχουμε εφαρμόσει εδώ και καιρό, ώστε να μπορούμε να τους φέρουμε πιο κοντά στους ταξιδιώτες μας, τους διοργανωτές ταξιδιών και τους ταξιδιωτικούς διαχειριστές των πελατών μας”, δήλωσε ο Newton. “Απομακρύνει πολλές από τις ακατέργαστες άκρες και μας επιτρέπει να χρησιμοποιήσουμε αυτό το εργαλείο λογισμικού [μηνυμάτων] για να ανταποκριθούμε πιο γρήγορα και με καλύτερο πλαίσιο από ό,τι στο παρελθόν. Μας δίνει επίσης την ευκαιρία να ενισχύσουμε την εμπειρία των ταξιδιωτικών συμβούλων μας και να την κάνουμε ευκολότερη και πλουσιότερη”.

Η CWT δοκιμάζει και διερευνά επίσης άλλες περιπτώσεις χρήσης της τεχνολογίας εσωτερικά, όπως η ανάλυση και η σύνοψη μεγάλων αναφορών.

“Αυξάνει τις ήδη υπάρχουσες ομάδες, ώστε να μπορούν να κάνουν καλύτερα τη δουλειά τους και να εστιάζουν την προσοχή τους στη βελτίωση των πληροφοριών που θέλουμε να μεταβιβάσουμε και όχι στην ανάκτησή τους, οπότε πρόκειται για την επαύξηση του επιπέδου των υπηρεσιών μας”.

Ψηφιοποίηση δαπανών

Άλλοι στο χώρο βλέπουν την τεχνητή νοημοσύνη να παίζει αυξανόμενο ρόλο στη διαχείριση εξόδων, έναν δεύτερο τομέα όπου οι ειδικοί σε θέματα τεχνολογίας και επαγγελματικών ταξιδιών προβλέπουν αλλαγές τους επόμενους μήνες.

Ο Naveen Singh, διευθύνων σύμβουλος της Center, δήλωσε ότι ενώ η τεχνολογία AI είναι ισχυρή “είναι σημαντικό να εστιάσουμε σε ποια προβλήματα των πελατών μπορούμε πραγματικά να δώσουμε λύσεις”.

“Ίσως η πιο ενδιαφέρουσα εφαρμογή θα είναι να αρχίσουμε να αυτοματοποιούμε πλήρως μια πραγματική ανάλυση της συμπεριφοράς των δαπανών”, δήλωσε ο Singh. “Το μοντέλο στο οποίο όλοι έχουμε συνηθίσει είναι η μηνιαία έκθεση εξόδων με βάση τη δέσμη, αλλά υπάρχει μικρό πλαίσιο σχετικά με το γιατί ο Naveen έκανε αυτά τα ταξίδια. Σε έναν τέλειο κόσμο, θα παρείχα αυτό το πλαίσιο καθώς προχωρώ, αλλά αν πρέπει ο χρήστης να παράσχει αυτό το πλαίσιο, η μάχη είναι χαμένη. Τώρα με την τεχνητή νοημοσύνη μπορείτε να αρχίσετε να εντοπίζετε μοτίβα στις υποκείμενες δαπάνες για να τις συσχετίσετε αυτόματα με ένα πραγματικό πλαίσιο, το οποίο από μόνο του είναι ενδιαφέρον. Αλλά είναι πολύ πιο ισχυρό όταν το συνδυάζετε με έναν πιο δυναμικό τρόπο για να ορίσετε και να σκεφτείτε πολιτικές σε επίπεδο ταξιδιού ή συμπεριφοράς.

“Προσωπικά, νομίζω ότι [οι επικεφαλής των οικονομικών υπηρεσιών] θα ενδιαφέρονται λιγότερο για στατικά στοιχεία,  όπως οι νυχτερινές τιμές των ξενοδοχείων και οι τιμές των ναύλων και θα σκέφτονται ότι εφόσον οι εργαζόμενοι συμπεριφέρονται σωστά, με ενδιαφέρει ότι αγοράσατε ένα αεροπορικό εισιτήριο πρώτης θέσης, αλλά το ξενοδοχείο σας ήταν μόνο 100 δολάρια και το συνολικό ταξίδι σας ήταν μέσα στις παραμέτρους του τι πρέπει να είναι ένα κανονικό ταξίδι; Νομίζω ότι θα κινούμαστε όλο και περισσότερο προς αυτή την κατεύθυνση και η τεχνητή νοημοσύνη, ιδίως όταν συνδυάζεται με τις πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο από την εταιρική πιστωτική κάρτα, θα αποτελέσει μια μεγάλη τεχνολογία που θα επιτρέψει να προχωρήσουμε και να προωθήσουμε αυτή την αλλαγή στη συμπεριφορά”.

Ως πάροχος τεχνολογίας διαχείρισης εταιρικών καρτών και εξόδων, ο Singh βλέπει επίσης αλλαγές στις διαδικασίες και τις πολιτικές εξόδων στο μέλλον. Πρόσφατη έρευνα του Center αποκάλυψε μια σημαντική άνοδο στη χρήση εταιρικών καρτών, ενώ η υιοθέτηση λογισμικού διαχείρισης εξόδων δεν έχει πραγματικά αυξηθεί τα τελευταία χρόνια. Ο Singh δήλωσε ότι οι οικονομικοί διευθυντές μπορεί να μην βλέπουν πλέον την αξία των εργαλείων όσον αφορά την ορατότητα και τον έλεγχο.

Όπως ήταν αναμενόμενο, πρότεινε τις εταιρικές κάρτες ως το “νέο σύνορο για τον έλεγχο, τη συμμόρφωση και την αυτοματοποίηση” επειδή είναι εύκολο να υιοθετηθούν και να διαμορφωθούν και τα επίπεδα άνεσης αυξάνονται μεταξύ των CFOs.

“Η μεγάλη αντίρρηση που ακούσαμε γύρω από τις εταιρικές κάρτες ήταν “Πώς ξέρω για ποιο λόγο θα χρησιμοποιηθεί;”. Η πρόκληση της συμμόρφωσης και του ελέγχου. Αρχίζουμε να βλέπουμε ότι η συγχώνευση του λογισμικού και της ίδιας της κάρτας παρέχει έναν βαθμό άνεσης σε αυτόν τον οικονομικό διευθυντή, ώστε να μπορεί να εκδίδει αυτά τα προγράμματα καρτών ευρύτερα. Είναι ένας καλύτερος μηχανισμός ελέγχου και δίνει τη δυνατότητα στους υπαλλήλους να ξοδεύουν με έναν τρόπο που τους είναι πιο οικείος. Ένα από τα άλλα πράγματα που έχουμε δει, ιδιαίτερα καθώς το εργατικό δυναμικό κατανέμεται περισσότερο και καθώς αυτά τα υβριδικά μοντέλα εργασίας εδραιώνονται, καθώς η γενιά Z εισέρχεται στον εργασιακό χώρο και καθώς οι Millennials καταλαμβάνουν περισσότερες θέσεις σε ανώτερα διοικητικά κλιμάκια, υπάρχει μεγαλύτερη άνεση στο να τοποθετούνται οι εταιρικές αγορές σε εταιρική κάρτα σε αντίθεση με την προσωπική πίστωση. Υπάρχει μια διαφορετική προσδοκία για μια εμπειρία καταναλωτικής ποιότητας και για την παροχή δυνατότητας αγοράς με όλες τις απίστευτες λύσεις που υπάρχουν σήμερα για τους καταναλωτές”.

Η έκθεση Globetrender-Cytric Easy τόνισε επίσης την τάση για μεγαλύτερη ψηφιοποίηση σε όλες τις αναφορές εξόδων. Είπε ότι η στροφή προς την ψηφιακή δήλωση εξόδων “σηματοδοτεί το τέλος μιας εποχής που κυριαρχείται από τη δυσκίνητη χειροκίνητη διαχείριση των εντύπων εξόδων και το συνεχές ζογκλέρ με τις χάρτινες αποδείξεις. Για πολλές εταιρείες αυτή η αλλαγή δεν σημαίνει απλώς μια διαδικαστική ενημέρωση, αλλά μια θεμελιώδη αναμόρφωση του τρόπου καταγραφής, επεξεργασίας και ανάλυσης των επιχειρηματικών συναλλαγών”.

Προτιμήσεις φιλτραρίσματος

Η αυξημένη ψηφιοποίηση των δαπανών είναι επίσης πιθανό να ενισχύσει την εξατομίκευση, σύμφωνα με την ίδια έκθεση. Η εξατομίκευση είναι ένας τομέας στον οποίο πολλές εταιρείες διαχείρισης ταξιδιών δίνουν προτεραιότητα το 2024 και μια τάση που τονίζεται σε πρόσφατη έκθεση της Festive Road καθώς και στην Global Business Travel Review του ταξιδιωτικού πρακτορείου και του δικτύου TMC The Advantage Travel Partnership.

Στο συμπόσιο Advantage Business Travel Symposium στο Λονδίνο αυτόν τον μήνα, μια δημοσκόπηση στο κοινό της ταξιδιωτικής διαχείρισης αποκάλυψε ότι η εξατομίκευση είναι η τάση που οι TMC πιστεύουν ότι θα έχει τη μεγαλύτερη επιρροή στο τοπίο της ταξιδιωτικής διαχείρισης, περισσότερο από την εκτεταμένη διαμονή και την ανάμειξη των επαγγελματικών ταξιδιών και των ταξιδιών αναψυχής.

Μιλώντας στην εκδήλωση, ο Paul Broughton, διευθυντής επιχειρηματικής ανάπτυξης, EMEA και APAC της Travelport, δήλωσε: “Η εξατομίκευση είναι ένα δύσκολο θέμα, διότι ακόμη και ως άτομα, η προσωπικότητά μας αλλάζει σε καθημερινή βάση όταν κάνουμε κρατήσεις για ταξίδια. Δεν πιστεύω απαραίτητα ότι όλα αφορούν την τεχνολογία που μας επιτρέπει να παρουσιάζουμε συγκεκριμένες προσφορές σε συγκεκριμένους ταξιδιώτες. Για μένα η εξατομίκευση είναι να δίνεται η δυνατότητα στους ταξιδιώτες και τους bookers να φιλτράρουν τη δική τους εξατομίκευση. Έτσι, ναι, πρέπει να δημιουργηθεί με τρόπο που να υποστηρίζει την ταξιδιωτική πολιτική ή την προσωπικότητα, αλλά αν σκεφτούμε την κράτηση ταξιδιού στη δική μας ζωή, μας αρέσει να έχουμε ένα στοιχείο που να μπορούμε να φιλτράρουμε και να αναζητούμε για τον εαυτό μας. Έτσι, η δουλειά μιας τεχνολογικής επιχείρησης όπως ένα GDS είναι να παρουσιάσει το πλούσιο περιεχόμενό μας σε μια πλατφόρμα που επιτρέπει στον ταξιδιώτη ή στον ταξιδιωτικό πράκτορα να εφαρμόσει τα εξατομικευμένα φίλτρα του. Αυτά τα φίλτρα εξελίσσονται πλέον πέρα από τα παραδοσιακά φίλτρα τύπου χρόνου και τιμής και περιλαμβάνουν φίλτρα όπως η πιο βιώσιμη επιλογή”.

Ο Guy Snelgar, παγκόσμιος διευθυντής επαγγελματικών ταξιδιών στην Advantage Travel Partnership, πρόσθεσε ότι η προσπάθεια να πούμε στους καταναλωτές τι θέλουν είναι μια “επικίνδυνη επιχείρηση”.

“Η Amazon προσπαθεί πολύ συχνά να μου πει τι νομίζει ότι θέλω και πάντα κάνει εντελώς λάθος. Και αυτή η ιδέα του να προσπαθείς να προ-φιλτράρεις είναι σαθρό έδαφος. Οι άνθρωποι θέλουν να μπορούν να επιλέγουν. Αυτό που βλέπω πολλά μέλη να κάνουν φανταστικά καλά και ένα μεγάλο μέρος της εξατομίκευσης είναι το πώς θέλω να εμπλακώ μαζί τους, πώς θέλω να επικοινωνήσω μαζί τους. Βρισκόμαστε πλέον σε έναν εργασιακό χώρο πολλαπλών γενεών και υπάρχουν bookers που θέλουν να κάνουν τις κρατήσεις τους μέσω WhatsApp. Υπάρχουν άλλοι που θέλουν ένα ηλεκτρονικό εργαλείο κρατήσεων για να αναζητήσουν και να δουν όλες τις επιλογές για τον εαυτό τους, και υπάρχουν κάποιοι για τους οποίους το να μπορούν να μιλήσουν με τον ίδιο σύμβουλο που έχουν εδώ και 10 χρόνια, ο οποίος τους γνωρίζει, είναι πιο πολύτιμο από οτιδήποτε άλλο”.

Ο Newton της CWT βλέπει την εξατομίκευση και το πώς μπορεί να εξελιχθεί το 2024 με παρόμοιο τρόπο.

“Είναι κάτι στο οποίο εργαζόμαστε ενεργά και επενδύουμε από τότε που μπήκα στον οργανισμό το 2017. Για μένα, η εξατομίκευση, ή αυτό που αναφέρουμε ως έξυπνη οθόνη, είναι βασικά από την ίδια κατεύθυνση. Ο πολλαπλασιασμός του περιεχομένου θα συνεχιστεί, ο καθαρός αριθμός των πηγών που είναι διαθέσιμες για αναζήτηση αυξάνεται μαζί με το βάθος των πληροφοριών για κάθε μία από αυτές τις υπηρεσίες, οπότε στο απλούστερο επίπεδο η εξατομίκευση μας επιτρέπει να φέρνουμε τα πιο ενδιαφέροντα αποτελέσματα, τα πιο χρήσιμα αποτελέσματα πίσω στον ταξιδιώτη στις πρώτες σελίδες, τελικά στην πρώτη σελίδα, για να του εξοικονομήσουμε χρόνο”.

money-tourism.gr

- Advertisment -spot_img
- Advertisment -spot_img
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!
- Advertisment -spot_img

ΔΗΜΟΦΙΛΗ